Μην περιμένεις από κανένα να σου «δώσει» δύναμη, ψάξε μέσα σου.

Μην περιμένεις από κανένα να σου «δώσει» δύναμη, ψάξε μέσα σου. Παναγιώτα  Γκογκομήτρου

Και ξαφνικά εκεί κατάλαβα πόση δύναμη είχα. Άνοιξα τα μάτια και είδα πως όλα είναι καλά όπως πριν, ή τουλάχιστον θα γινόταν ξανά όπως πριν.

Δύσκολες μέρες για μένα και την οικογένεια μου, ένα πρόβλημα υγείας ήρθε στα 17 Μου, έτσι απροειδοποίητα λες και ήμουν έτοιμη να το ζήσω! Καλά εδώ που τα λέμε δε σε ρωτάει κιόλας, έβαλα κ εγώ το χεράκι μου βέβαια.. άγχος για το οτιδήποτε.. Άγχος για τις εξετάσεις, άγχος για τους φίλους, άγχος… άγχος για όλα.

Με τα πολλά οι μέρες του χειρουργείου πλησίαζαν χωρίς όμως εγώ να είμαι έτοιμη. Φοβόμουν, ανησυχούσα, ένιωθα δειλή κ αδύναμη. Αδύναμη κυρίως!
Δεν ήθελα να γίνει ήθελα να ζήσω ήμουν τόσο μικρή κ ήταν τόσο άδικο..κάποιες σκέψεις μου ήταν αυτές! Ήθελα λέει να οργανώσω ένα μεγάλο πάρτι αποχαιρετισμού (φυσικά κ δεν με άφησαν ούτε οι γονείς ούτε ο γιατρός μου)..

Έκλαιγα και ήμουν θλιμμένη συνεχώς, μπορούσα απλά να κοιμάμαι και να μην σκέφτομαι, γιατί έτσι εγώ ξεχνούσα το πρόβλημά μου! Ήρθε η ώρα και πήγαμε. Σκεφτόμουν να φύγω και να μην προχωρήσουμε στη διαδικασία ήμουν δειλή ή δυνατή που δεν έφυγα τελικά; Δυνατή φυσικά δεν θέλει και ερώτημα!

Μετά την εγχείρηση ήρθε και η εντατική! Ανοίγω τα μάτια και χαμογελάω πιο δυνατή από πότε! Μπράβο μου νιώθω περήφανη γι’ αυτό! Ούτε εγώ δεν το πίστευα, μπορούσα και τα είχα καταφέρει και τώρα όλα είναι καλά! Μια εμπειρία ήταν,  όχι ότι πρέπει να έχουμε εμπειρίες από τα πάντα αλλά οκ μάλλον έπρεπε!

Τώρα 7,5 χρόνια μετά έτοιμη πλέον να μιλάω για εκείνη τη δύσκολη φάση της ζωής μου, αν με ρωτήσεις πώς βγήκα από αυτή τη δοκιμασία πιο ώριμη, πιο δυνατή και αφού μπόρεσα αυτό τότε μπορώ τα πάντα. Α! και με πιο γερό κεφάλι, να τα λέμε κ αυτά, ολόκληρο χειρουργείο του κάναμε!!

Είναι η δύναμη που όλοι έχουμε μέσα μας και δεν το ξέρουμε μέχρι να έρθει αυτή η δύσκολη στιγμή (όποια κ αν είναι αυτή) και να την ανακαλύψουμε!

Μην περιμένεις  από κανένα να σου «δώσει»  δύναμη, ψάξε μέσα σου θα τη βρεις μόνος σου. Μην ξεχνάς πως δεν πρέπει να αφήσεις ποτέ κανέναν να σε κάνει να νιώσεις αδύναμος . Πίστεψε σε σένα και θα εκπλαγείς  από το πόση δύναμη έχεις μέσα σου… έτσι ξαφνικά!
Πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γάτα - προστατεύει εσάς και το σπίτι σας από φαντάσματα και...

Η πεταλούδα που νόμιζε ότι ήταν ακόμη κάμπια: Μια ιστορία...

Οι νευροεπιστήμονες συστήνουν συχνές βόλτες στην παραλία και...