Osho: Μη συγκρίνεσαι με κανέναν. Η σύγκριση είναι αρρώστια!

Osho: Μη συγκρίνεσαι με κανέναν. Η σύγκριση είναι αρρώστια! Να είσαι αυτό που είσαι και ξέχνα το να γίνεις κάποιος άλλος.

 Το να Θέλεις να γίνεις οτιδήποτε είναι εφιάλτης. Είσαι τέλειος. Η ζωή έτσι όπως είναι, είναι τέλεια την κάθε στιγμή της.

Πολύ δύσκολο να το αποδεχθείς, επειδή επί αιώνες σου δίνουν ιδεώδη κι εσύ συνεχώς συγκρίνεσαι με αυτά τα ιδεώδη.

Λες:

Πως μπορώ εγώ να είμαι τέλειος; Εγώ εξακολουθώ να έχω θυμό μέσα μου.

Πως μπορώ εγώ να είμαι τέλειος; Εγώ εξακολουθώ να έχω σεξ μέσα μου.

Πως μπορώ να είμαι τέλειος; Εγώ εξακολουθώ να έχω βία μέσα μου.

Πως μπορώ εγώ να είμαι τέλειος;

Συγκρινεις!

Η σύγκριση είναι αρρώστια.

Εσύ είσαι εσύ.

Η μεταμόρφωση συμβαίνει μέσα από τη ζωή, όχι μέσα από την προετοιμασία.

Osho

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γάτα - προστατεύει εσάς και το σπίτι σας από φαντάσματα και...

Η πεταλούδα που νόμιζε ότι ήταν ακόμη κάμπια: Μια ιστορία...

Οι νευροεπιστήμονες συστήνουν συχνές βόλτες στην παραλία και...