Μήνυμα από τη Μητέρα Γη


«Αγαπημένο μου παιδί,

Εγώ είμαι η Μητέρα Γη και έρχομαι σήμερα κοντά σου για να σου πω ότι για εσένα τρέφω γλυκά αισθήματα. Είσαι το παιδί μου. Το μονάκριβο παιδί μου. Το πολυτιμότερο όλων. Οραματίσου πως φυτεύω τώρα ένα σπόρο αγάπης στα βάθη της ψυχής σου, που στον κατάλληλο χρόνο θα δώσει ένα όμορφο, γερό δένδρο με τρυφερούς καρπούς, όπου θα γευτείς στη σωστή συγχρονικότητα. Όλος ο πλούτος και η αφθονία στο Σύμπαν είναι διαθέσιμα σε εσένα. Παρέμεινε με πίστη στις επιθυμίες σου και τα όνειρα σου και περίμενε την ώρα της συγκομιδής. Άφησε την αγάπη να ανθίσει, άφησε την να δώσει καρπούς.
Εγώ είμαι η Μητέρα Γη»



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γάτα - προστατεύει εσάς και το σπίτι σας από φαντάσματα και...

Η πεταλούδα που νόμιζε ότι ήταν ακόμη κάμπια: Μια ιστορία...

Οι νευροεπιστήμονες συστήνουν συχνές βόλτες στην παραλία και...